donderdag 11 december 2014

DAG 12

De zon is al op als wij wakker worden, Theo is uit zijn doen, kan weer niet zwemmen.
Hij is maar hard gaan lopen en ik begin maar met een bak koffie en een donuts buiten in het zonnetje.


Vandaag gaan Heger & Richard shoppen, wij gaan wandelen in Kelly park, Apopka.











Het is er prachtig en wij liepen daar helemaal alleen, wat natuurlijk zijn voordelen heeft. De beestjes zijn dan niet zo bang.
Op de terugweg zijn we langs een mall geweest, het is er leuker dan de Florida Mall, daar er bijna geen toeristen lopen zijn de winkels netter, (ik bedoel: bij GAP eergisteren was het echt een chaos, wel vier truien voor nog geen $30) en er is (te)veel keus.
Later zijn we gaan dineren met de kids bij Cracker Barrel, dat was heel lekker en heel gezellig en super goedkoop.
Buiten zijn er ouderwetse schommelstoelen, binnen is er een grote echte open haard die momenteel rondom volhangt met kerstwensen van de kinderen die er geweest zijn waarschijnlijk.

Het is er gemoedelijk, hangt vol met allerlei oude reclame(spreuken) borden, het eten is heel lekker en het is echt Amerikaans, wij waren nog aan het eten of de rekening ligt er al. Maar geen nood, ze maken zo een nieuwe voor de nagerecht, ja die was super maar teveel natuurlijk.
Je komt dan in een old country store en daar wil je wel de hele avond rondsnuffelen, wat weer problemen oplevert met je wederhelft. Tot mijn spijt had ik mijn camera thuisgelaten en Richard & Heger zijn weer eens vertrokken naar de shops. Ach ja, zijn vertrekken eerder dan wij en willen nog zoveel parken doen!
Thuis gekomen is de buurman volop zijn stulpje aan het versieren en ik bedoel echt versieren.


Later is die begonnen met de randen van het dak, dat wordt later:

7 opmerkingen:

  1. De cracker barrel is echt leuk. Vooral dat winkeltje wat erbij zit inderdaad. Kan daar niet komen zonder iets te kopen. Jullie moeten daar ook een keer gaan ontbijten. Is ook heel goed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stieken volg ik jullie blog hoor!!! Heerlijk zijn die donuts.. mmmm het water loopt me al in mijn mond bij de gedachte er aan!

    Een mooie dag in Universal gisteren! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt top als je lekker alleen in kelly park loopt. En CB heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die fried apple's hmmm. Wij eten ook graag bij de cracker. En die huizen versieren is zo over the top, maar wel echt Amerikaans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kelly park is mooi en de cracker barrel lekker :-) Inderdaad een mooi winkeltje er bij ,kon ik ook niet weg komen

    BeantwoordenVerwijderen