maandag 1 december 2014

Dag 2

Vanmorgen waren we toch al om zeven uur wakker, dus lekker rustig aan gedaan en om negen uur zijn we gaan ontbijten.
We wilde vandaag naar het Florida aquarium dus om half elf reden we die richting uit, het is vlakbij het cruiseterminal waar er op dat ogenblik drie cruiseschepen lagen waarvan er een van de holland amerika lijn en toevallig ook nog de Rijndam (Cynthia werkt in reveladatiecentrum Rijndam).

Het Florida aquarium is niet zo heel groot maar voor een paar uur is het wel een schitterende park.

Half in de middag zijn we naar St. Petersburg gereden waar we voor drie nachten verblijven in het Shoreline beach hotel wat zo op het strand staat, we hebben een mooie kamer met balkon aan de zeekant.
Op strand geweest en daarna zwemmen in het heerlijk warme zwembad(je).

's Avonds was het moeilijk een goed restaurant te vinden, onze straat was volledig afgesloten door de brandweer en politie, gelukkig was het niet onze hotel waar ze moesten zijn en zijn wij bij Lisa's cafe gaan eten, Theo ging voor de steak die super zacht was maar Cynthia natuurlijk voor een visje.
Na wat boodschappen bij Publix maken wij het vandaag niet te laat.

1. Heerlijk jullie zijn al volop aan het genieten. Wat een lekker stekkie zo aan het strand. Heel veel plezier.

2. Dat gaat goed zo met jullie, mooi hoor hotel aan strand genieten dus!

3. Wat een heerlijke dagen hebben jullie al achter de rug! Prachtig uitzicht in het hotel. Veel plezier!