vrijdag 5 december 2014

dag 6

Vanmorgen was ik (Theo) al vroeg wakker kwart voor zeven, eerst even het water van het zwembad gevoeld maar dat is nog knap koud dus niks voor mij, hardloopschoenen maar aangetrokken en even een uurtje gaan rennen.
Dit vogeltje maakte ons wakker vanmorgen weet iemand wat voor vogel dit is?
Afbeeldingsresultaat voor kardinaal vogel

Toen ik terug kwam was Cynthia ook wakker en hebben we buiten gegeten, want met de buitentemperatuur is niks mis.




We hebben besloten om een paar uur naar Seaworld te gaan waar we rond half elf aan kwamen .
Na een beetje rondgelopen hebben zijn we richting shamu stadion gelopen , normaal komen we daar pas net voor het begin aan maar we wilde nu eens een beetje in het midden zitten dus we waren ruim op tijd.
Maar we zaten nog maar net of ik zag een bekend gezicht aan komen lopen was Kim en verderop zag ik Heleen al staan te zwaaien dat ze bij hun nog een plekje hadden, precies in het midden maar wel in de splash zone, maar Kim beloofde dat we de regencape mochten lenen als het te gek werd.
Het is toch gek we hebben elkaar nog nooit gezien maar het is net of je elkaar al jaren kan, even later stond ook ineens Sonja er ook, dus daar ook even mij kennis gemaakt, we vonden het heel leuk jullie ook eens in het echt te zien.
Toen de show begon heb ik soms met bewondering zitten kijken naar Kim en Heleen, ze weten precies waar en wanneer orca's gaan springen en je ziet precies op tijd de camera meedraaien.


Cynthia zegt: ik snap er niks van bij mij zie je op de meeste foto's maar halve orca's.














Na de show hebben we weer afscheid genomen en zijn helemaal vergeten een foto van ons vieren te laten maken maar misschien zien we jullie in het weekend nog wel.
We zijn nog even in de Noordpoolexpres geweest en de petshow meegepakt.
Toen wilde we eigenlijk weggaan maar kunnen we het niet laten en hebben toch ook maar even de Kraken en de Manta meegepakt.




Daarna bij de DQ een blizzard gehaald en door naar de Premium outlet waar we weer met menig tasje vandaan kwamen en richting villa.



Bij de villa gelijk het water gevoeld en ik moet zeggen het word warmer. Cynthia is gelijk gaan zwemmen.
Ik zag later dat we een mailtje gehad hadden dat ze langs waren geweest en dat ze hem de hele nacht extra laten opwarmen.
Al met al een dag die weer heel snel om was en het heel leuk was om Sonja Heleen en Kim eens in het echt te zien.
Morgenmiddag gaan we naar Downtown Disney waar we gaan proberen met de watertaxi's mee te gaan, ik heb gisteren goede uitleg gekregen van Ben Zwaan hoe de routes zijn.


Tot morgen

6 opmerkingen:

  1. Cynthia en Theo, ik vond het verschrikkelijk leuk om jullie ook eens te ontmoeten. Jullie foto's zijn geweldig goed gelukt. Zie dat bankje moet je vaker nemen. En met een oog over de camera heen kijken om te zien waar de zwarte vlekken zijn. Snap dat jullie de signalen van de trainers nog niet kunnen. Fijne tijd nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dag, en gelukkig wordt de pool warmer, Veel zwemplezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag en top dat jullie bij ons durfde te zitten. Net als Heleen zegt volg de zwarte vlekken. De foto's zijn prima gelukt. Gezellig om jullie te ontmoeten eindelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n Nederlandse enclave in zwart/wit.
    Allemaal mensen met dezelfde passie voor Florida.
    Heel erg gezellig ,hoop als ik daar ben ook eens andere bloggers te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die ontmoetingen. Grappig heh dat door blogs en FB het net lijkt of je elkaar al jaren kent? Veel plezier in Downtown Disney.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk jullie te ontmoeten. De foto's zijn super geworden, tja met zulke professionals naast je. Veel plezier ��!

    BeantwoordenVerwijderen